Väravad
Harju ja Karja värava asukohad Tallinna Vanalinnas, Tallinn, 2016
Avaliku ruumi installatsioonid kõrgusega ca 5,5 meetrit
Harju ja Karja tänaval kerkisid Vanalinnapäevade ajaks kaks suuremõõtmelist installatsiooni, märkides vägevaid sisenemisi ja väljumisi keskaegsest Tallinnast ja tuues kaasaega visuaalset hõngu Tallinna vanalinna kunagistest hiilgusest. Skulptuurobjekti luues keskendusin hiigelmõõtmes kaitsekindlustusega piirnevate massivsete väravate ava kujundile, mis ergutab ettekujutust möödunud aegade mastaapsusest ka tänapäeva linnapildis. Suurused ja asukohad tuginesid arheoloogiliste mõõtmiste tulemustele ning ajaloolaste arvamustele. Abimeeskond: Killu Mägi, Pille Kivihall, Kauri Kiivamees.
Interferents
Patkuli trepp, Kesklinna Talvevalgus, 2016
Kohaspetsiifiline videomapping ning audiolahendus
Videomapping: Elo Liiv
Kontseptsioon: Elo Liiv, Marianne Jõgi
Audiolahendus: Marianne Jõgi
Tallinna Toompea vaateplavormi all, lumisel müüriosal videomapping kosest, mis justkui voolaks alla Toompea nõlvadelt. Trepi alumisel osas on kiirevoolulisest jõest akustiline helilainetus kõlarite reana.
Abimeeskond: Taavi Suisalu
Miraaž ehk kolme müstiku transformatsioon
Kadriorg, Tallinn, 2016
Kineetiline installatsioon
Kadrioru pargi tiiki kutsutakse Luigetiigiks. Ühel hetkel, on see siis meelepete või mitte - aga kolm luike on transormeerunud kolmeks dervišiks, kes toovad Põhjamaisesse kargusesse kummardust armastusele.
Eestlase kirik

Harjumägi, Tallinn, 2013
Inimesed, kasvuhoone ja muru.
Mis usku on eestlased? Enamik ei oska vastata. Kuid nad käivad ja kummardavad igal võimalikul vabal hetkel oma põllulapil, aiamaal, kasvuhoones. See ongi eestlase pühamu.
Pühamuni viib labürint, mida hoolega suveti tuleb niita.
Must auk

Kanuti aed, Tallinn, 2013
Valgusinstallatsioon
müür, peegel, laser
Valgus ja Pimedus võrdub Avalik ja Varjatud? Intensiivne valgus võib olla pimestavam kui seda pimedus ongi. Pimedus pakub võimalusterohkust, valguse käes on aga kogu maailm teada ja avalik. Must Auk, lõputa pimeduse kehastus, transformeerib kõik millekski muuks ning ainult peegel teab, mida ta pimeduses peegeldab.
Train Beat

Rahvusvaheline kunstirong "Cosmic Underground" teel Tallinnast Guimaraesi, 2012
Video, heli ja valgusinstallatsiooni teostus: Elo Liiv
Idee: Elo Liiv, Eva Tallo
Inimesed unistavad pidevalt vabadusest, sõltumata sellest, kas ollakse vangistuses või mitte. Vangistuses elades on meie vabaduse usk ja visioon nii selge, siiras ja tugev – päästjateks ainult meie mälestused või unistused helgemast elust ja unenäod. Vabaduses elades aga kanname endaga kaasas ajaloolise ikke südamevalu, kannatusahelate mälupildid ahistavad meid. Mõlemad punktid määramatuses on kui väljapoole nähtamatud ja ebareaalsed kultuuriruumid; mälukohad.... mistõttu meist keegi 100% kohal ei ole.
Vagun, paralleelselt töötavad tugeva sümboolse keelega laulvad visuaalid, ühendades südame ja rongi rütme.
Arteground

Eesti ja Soome kunstnike ühisprojekt, Viljandi, 2011
Arteground peegeldab 2011. aastal toimunud samanimelist Eesti-Soome kunstisümpoosiumit, kus toimusid kunstnike vahelised arutelud keskkonnakunsti teemadel. Kas keskkonnakunst on prügi või toodab prügi? Kunst, vesi ja ökoloogia. Kogukond + kunst = kogukondlik kunst? Vee sümboolika kunstis.
Meri õue all

Amandus Adamsoni Majamuuseum, Paldiski 2011
Vanaraud
Mis oli meil küla keskel? Kiik oli meil küla keskel
Mis veel meie küla keskel? Mets oli meie küla keskel
Mis oli metsa keskeella? Meri metsa keskeella
Mis sääl mere keskeella? Järv oli mere keskeella
Mis seal järve keskeella? Kaev on järve keskeella
Mis seal kaevu keskeella? Sammas kaevu keskeella
Mis sääl samba otsassagi? Sõel on samba otsassagi
Mis seal sõela põhja peale? Sõrmus sõela põhja peale.
Ambla khk., Nõmküla v., Kalle k. < Kadrina khk., Saksi k. - K. Viljak & W. Rosenstrauch< Jüri Jessuke (Lessuke), 45 a. (1913)
Sisemine põlemine

Valgusfestival, Harjumägi, Tallinn, 2010
Intsallatsioon
Nad olid
enne kolmekesi
kolm valguskandjat
vägevat
sisemise
põlemisega
kaugelepaistvat
keegi ei tea
miks ühe sära
sel päeval kustus
kas tuli ei olnud piisavalt tugev
või põles ta
liialt suure
leegiga
nii suure
et põletas ära oma jõu
kanda valgust
ja seda teistele anda
või oli vale
see tuleaines
liigraske
helkiv valgusepaine
ja mida tegema peaks
nüüd need kaks
jätkama oma
elusaatust
põlema veelgi eredamalt
või tuleks
hoida ja oodata
kuni tagasi tuleb
kolmanda jaks
Kärg

Vanalinn, Tallinn, 2007
Installatsioon heli ja valgusega
Galaktikad (nende hulgas ka meie Galaktika ehk Linnutee ja suur Andromeeda galaktika) koonduvad mitmesuguse rikkusega parvedesse ja rühmadesse. Eesti Akadeemik Jaan Einasto koos teiste Tartu Observatooriumi teadlastega avastasid tumeda ehk varjatud aine hiidgalaktikate ümber. Hiljem tuldi välja galaktikate superparvede olemasolu ideega ja seejärel jõuti universumi kärjekujulise ehituseni. Tõestati, et superparvedesse kuuluvad parved moodustavad üsna korrapärase võrgustiku, mis on peaaegu täisnurkne ja mille raku läbimõõt on umbes 120 megaparsekit. Korrapäraste rakkude (ühe raku läbimõõt ligi 400 miljonit valgusaastat) paigutust võib võrrelda meekärjega, kus samuti rakud paigutuvad korrapäraselt.
Antud installatsioon koosneb kahest osast, üks on maas ja teine õhus lendamas. Aluseks on võetud kuulsa telefoni looja A. Belli konstrueeritud kärglohe (tetrahedral kite), mis on kärjelise kuustahuka lihtsustus.
Inimkond on leiutanud oma püramiidse struktuuri, mida on kasutatud üle maailma erinevate kultuuritraditsioonide kandjate juures suhtluses Tolles Ilmas olijate või loodushingedega, jumalustega.
Maajumalad kõnelevad taevajumalatega. Maa kõneleb õhuga.
Seotud sisenäitused Tartu Kunstihoones, 2007 ja ArtDepoos, 2008
Paast/Past

Valgusfestival, Hirvepark, Tallinn, 2006
Installatsioon
Tõlkides eestikeelse sõna "minevik" inglise keelde, saame sõna "past", mis hääldub meie jaoks sarnaselt hoopis teise tähendusega sõnale "paast". Kuid kas pole omapärane, et need kaks sõna võivad olla ka väga seotud semiootilises võtmes - paast on minevikuline, minevik on paastulik. Minevik kätkeb endas sarnaselt paastule konsetratsooni juba tarbitust ja kogetust, olukorda, kus toimub puhastusprotsess ning säilitatakse vaid oluline. Mineviku ruumilise lõplikkuse neelvad siiski ühel hetkel uute elude leegid.
Üks

Rahvusvaheline skulptuuri sümpoosium, Salacgriva, Läti, 2005
Graniit, puit.
Kõik on ühe ja sama maailma osa, kõik on seotud, ühendatud. See teos räägib armastusest, pühadusest.
Ilma koda

Kuressaare Linnus, Saaremaa, 2001
Maastiku kunsti sümpoosium "Open Circle"
Kuressaare linnuse vallile, kõige kõrgemale kohale... põlismaalaste koda, vabastavate palvete ja andidega. Nendele, kelle hinged ja kehad uus võim jalgade alla tampis. Et me ei unustaks vabadust.
Liband

Haapsalu Lennuväli, 1997
Installatsioon
Nõukogude Liidu aegse lennuvälja betoonteedele ja stardiradadele oli rebane jätnud oma jäljed. Ühegi lennuki või sõduri jälgi ei olnud näha, ainult suured mahajäetud hooned ja lõputud rajad, mida loodus sentimeeter-sentimeetri järel tagasi vallutas. Liband.
Street skin

Manchester, Inglismaa, 1997
Linnaruumi projekt
Paika vahetavad jäljendid majade fassaadidelt, tänavasillutistelt, linnaruumis olevatelt objektidelt. Linnas on kõik paigal, majad ei kohtu majadega, tänavad ei kogune ühisteks üritusteks. Aitasime veidi.
Kolm mäge

Högakusten, Rootsi,1995
Maastikukunsti projekt kolmel mäel
Kolm mäge Põhja-Rootsis, mis põhiplaanina moodustasid kolmnurga kolm tippu: Maailm-Rituaal-Teadja.
Mägi, mis sümboliseeris maailma, oli piirkonna kõrgeim, suure järve kaldal, puutumatu koht, kus isegi kuivanud samblale jäänud käimisjäljed tundusid üleliigsed.
Mägi, mis sümboliseeris Rituaali, sai riitusepaigaks, mille tipus hiiglaslik tool, spiraali, heli ja väravaga.
Mägi, mis sümboliseeris Teadjat, oli kunagi nõidade jahtimisajastul kohalike teadjate hukkamiskoht, koht, kus sadu maarahva teadmisi kandjaid kuristikku lükati. Sinna sai mälestuseks sau.
Kõik kolm nurka on tervik, mitte üks neist ei eksisteeri eraldi, kaotades ühe nurga kaob kahe ülejäänu seos ja mõte.